Next stop: Cairns! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sophie Willemsen - WaarBenJij.nu Next stop: Cairns! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sophie Willemsen - WaarBenJij.nu

Next stop: Cairns!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

24 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Lieve allemaal,

Het semester hier is helaas alweer bijna voorbij.. Dit was de laatste collegeweek, ik hoef ‘alleen nog maar’ 3 tentamens maken, maar eerst.. Op naar Cairns! Over een paar uurtjes vlieg ik met 4 andere meiden naar het noorden van Australie om daar het great barrier reef te zien, misschien bungeejumpen, koala’s te knuffelen en mijn verjaardag te vieren. Ik heb er heel veel zin in!

Sinds de vakantie naar Nieuw-Zeeland heb ik niet zoveel dingen gedaan waar veel over te vertellen valt. Het was vooral de laatste opdrachten afmaken en inleveren, en alvast samenvattingen maken voor de tentamens. Gisteravond ben ik naar een pre-halloween party geweest, verkleed als heks. Het was heel gezellig, maar waarschijnlijk helaas ook een van de laatste keren dat we met een grote groep exchange studenten bij elkaar zijn. Deze week heb ik ook mijn vlucht geboekt voor de reis na het semester. Op 17 november vlieg ik met Anna en Rachel naar Brisbane, om vanaf daar een maand over de oostkust van Australie te gaan reizen. Vanaf Brisbane reizen we naar beneden naar Sydney met bussen. De vlucht naar Brisbane op 17 november, de bus terug van Sydney naar Melbourne op 14 december, en een hostel voor de eerste paar nachten hebben we ondertussen geboekt. De rest zoeken we als we terugkomen uit Cairns.

Ik ga gauw proberen wat laatste dingen uit mijn koffer te gooien zodat die ook met mij het vliegtuig in mag ☺ Ik schrijf als ik terug ben weer!

Liefs Sophie

  • 24 Oktober 2014 - 09:36

    Ingrid Beckmann:

    Hoi Sophie, wat is de tijd toch snel gegaan........het semester bijna alweer voorbij. Ik wens je nog een heel fijne periode en een fantastische 21e verjaardag. Ook namens mijn "huisgenoten".

  • 24 Oktober 2014 - 10:38

    Bets Raasing :

    lieve sophie nog bedankt voor de felicitatie met mijn verjaardag Weer een leuk berichtje heerlijk om te lezen wat je allemaal beleefd en wat je nog in het vooruitzicht hebt genieten hoor de tijd gaat snel Bij deze wil ik je ook feliciteren met je verjaardag as maandag maak er een leuke dag van Sophie ik wens je nog een fijne tijd hartelijke groeten heel veel liefs van mij bets

  • 27 Oktober 2014 - 19:04

    Tineke:

    Hallo Sophie we hopen dat je een heel gezellige verjaardag hebt gehad. Aangezien jij in de tijd vooruit
    loopt is het bij jou al de 28e maar hier nog steeds de 27e. Nog veel plezier in Cairns en daarna nog
    de afsluiting van je tentamens. Dan zit het er al weer op. Je kijkt er zo lang naar uit en dan is het
    al weer voorbij. Geniet nog maar deze laatste 2 maanden en dan weer naar het koude Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 8277

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 20 December 2014

Exchange Melbourne

Landen bezocht: